Lukk
Norge
Norsk nettbutikk - lager i Norge
Populære sider
Lynrask levering fra eget lager i Holmestrand!
 
Siste nytt Bestselgere
Norge
Norsk nettbutikk -
lager i Norge
Bli større og hardere Større penis Penispumpe Penisring Penishylse Tøffere lek med penis Chastity Play
Sexy undertøy for menn Undertøy
Siste nytt Bestselgere
Norge
Norsk nettbutikk -
lager i Norge
Ditt eget sexrom Sexmøbler Sexmaskiner Kle deg for anledningen Lakk og lær Masker Elektriske impulser Elektrosex
Siste nytt Bestselgere
Norge
Norsk nettbutikk -
lager i Norge
Det essensielle tilbehøret Hygiene og rens Batterier Gavekort
Norge
Norsk nettbutikk - lager i Norge
Salgsbetingelser

Salgsbetingelser

Våre salgsbetingelser er viktig informasjon for deg som kunde. Se under for utfyllende informasjon om hvilke betingelser som gjelder for dine kjøp hos Nytelse.no.

1. Generelt

Disse salgsbetingelsene gjelder for alt salg av varer og tjenester (produkter) gjennom www.nytelse.no, heretter kalt Nytelse.no AS til forbrukere.

Salgsbetingelsene utgjør sammen med din bestilling, bekreftet gjennom en ordrebekreftelse, det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet. Salgsbetingelsene og annen informasjon fra Nytelse.no AS er bare tilgjengelig på norsk.

Man kan benytte VISA, Mastercard eller Klarna (faktura og delbetaling) når man handler fra Nytelse.no AS. Ved betaling med kredittkort trekkes beløpet i sin helhet når varene sendes, ved betaling med Klarna overdras kravet til Klarna Finans AS etter betingelser som må godkjennes før en ordre kan fullføres.

For å kunne handle fra Nytelse.no AS må du ha fylt 18 år. Er du under 18 år kan du få en myndig, for eksempel en foresatt, til å foreta handelen for deg.

Vi leverer kun til Norge, Svalbard, norsk kontinentalsokkel og andre fjerntliggende norske områder.

Ønsker du å ta med varer ut av landet på utførsel, må du fylle ut utførselsskjema og sende dette til oss. Skjemaet må være stemplet av tolldirektoratet. Stempel får man ved å krysse en bemannet grenseovergang i åpningstiden (vi anbefaler kunden å ta kontakt med tollvesenet før utreise).

Forbrukerkjøp er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven, angrerettloven, markedsføringsloven, personopplysningsloven og e-handelsloven. I bunnen av denne siden finner du linker til alle lovene. Der det i disse salgsbetingelsene stilles krav til skriftelighet, er dette oppfylt ved bruk av e-post, tekstmelding til mobiltelefon (SMS), brev, telefaks e.l.

2. Parter

Selger er Nytelse.no AS, Bentsrudveien 1B, 3083 Holmestrand, registrert i Brønnøysund-registeret (www.brreg.no) med org.nr.: NO 985 891 974, telefon 40 60 46 66, e-post [email protected]. Der det skrives ”oss” eller ”vi” henvises det til Nytelse.no AS.

Kjøper er den person som er oppgitt som kjøper i bestillingen, og blir i det følgende benevnt ”du”, ”deg”, ”din” eller ”ditt”.”

3. Bestilling

Din bestilling er bindende når bestillingen er registrert på vår server. Nytelse.no AS blir samtidig bundet av din bestilling så lenge denne ikke avviker fra det som er tilbudt av oss i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Du har likevel rett til å gå fra kjøpet i henhold til lov om angrerett som er nærmere omtalt i punkt 13.

Når vi mottar din bestilling vil vi bekrefte ordren ved å automatisk sende en ordrebekreftelse til deg per epost. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen når du mottar den, og undersøk om ordebekreftelsen er i overensstemmelse med bestillingen.

Er det avvik mellom din bestilling og ordrebekreftelsen er det å anse som et nytt tilbud fra oss, som du kan velge å akseptere eller takke nei til. Du har likevel rett til å gjøre gjeldende din opprinnelige bestilling såfremt denne er i samsvar med det vi har tilbudt. Unntak fra dette kan forekomme, se punkt 4 (opplysninger) for mer informasjon.

4. Opplysninger

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil i spesifikasjoner, tekst, pris og annen informasjon på våre nettsider kan forekomme.

Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere hele eller deler av din bestilling, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen.

Alle produkter vi selger kan brukes i Norge.

Det følger med bruksanvisning på produkter som krever dette, i hovedsak er disse på engelsk dersom ikke annet er oppgitt.

Henvendelser til Nytelse.no AS vil bli besvart innen 48 timer innenfor vår kontortid.

5. Priser

Alle priser er inkludert merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt, emballasje m.m.

Leveranser til Svalbard, norsk kontinentalsokkel eller andre fjerntliggende norske landområder selges uten tillegg av merverdiavgift.

6. Prisgaranti

Vi tilbyr en prisgaranti hvor du får samme pris dersom du finner et produkt til en lavere pris enn tilsvarende produkt hos oss. Prisgarantien gjelder før bestilling og inntil 30 dager etter bestillingen er registrert. Må det påregnes gebyrer og/eller avgifter i forbindelse med fortolling, frakt eller lignende er det sluttsummen inkludert disse kostnadene som gjelder. Prisgarantien gjelder ikke kampanjevarer eller andre tidsbegrensede tilbud.

Mer informasjon om vår prisgaranti finner du her

7. Rabattkoder

Rabattkoder fra Nytelse.no AS kan ikke kombineres med andre rabattkoder eller rabatter. Gavekort eller rabattkoder med rabatt i kroner vil ikke kunne deles opp over flere ordre, eller utbetales i penger.

8. Betaling

Kjøpesummen kan etter ditt eget valg gjøres opp med VISA, Mastercard, Klarna (faktura, betalingsutsettelse eller delbetaling) eller Vipps (kun hurtigkasse).

Ved bruk av kort eller Vipps vil kjøpesummen bli reservert ved bestilling. Hvis reservasjon ikke kan foretas, forbeholder vi oss retten til å kansellere bestillingen. Du vil motta informasjon om slik eventuell kansellering.

Vi belaster det reserverte beløpet når varene blir sendt fra oss eller en av våre underleverandører. Ved delleveranser belaster vi kun for de varene som sendes. Er det flere del leveranser, vil ordrens totale fraktbeløp belastes ved første sending.

Går det lang tid fra bestilling til varene sendes, kan det hende at banken tar vekk reservasjonen på kontoen din. Vi vil allikevel foreta trekk for varene som sendes, med mindre du har avbestilt på forhånd.

Hvis vi ikke får trukket beløpet ved sending av varene, forbeholder vi oss retten til å kansellere hele eller deler av ordren.

9. Tilbakebetaling

Du har rett til å få tilbakebetalt hele kjøpsbeløpet inklusiv frakt innen 14 dager dersom du velger å heve kjøpet (se angrerett, punkt 15). Regelen gjelder fra den dagen vi mottar henvendelsen fra deg. Dersom vi foretar omlevering eller tar tilbake en vare ved reklamasjon, vil eventuelle fraktkostnader tilbakebetales innen 14 dager fra vi har mottatt den reklamerte varen.

10. Tilbud

Vi har opprettet en tilbudskategori for varer som er på vei ut av vårt vareutvalg, alle priser i denne kategorien gjelder så langt lageret rekker.

11. Levering

Levering av produktene skjer på den måte, på det sted og innenfor tidsfristen angitt i ordrebekreftelsen. Nytelse.no AS har risikoen for produktene inntil de overtas av deg, det vil si når du har fått produktene i din besittelse.

Dersom leveringen av produktene blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om og eventuelt når levering kan skje, eller om produktet(ene) er utsolgt.

Avhengig av produktenes art og forsinkelsens lengde kan du etter omstendighetene heve avtalen, kreve at kjøpet blir oppfylt, eller kreve erstatningsvare fra oss.

12. Uavhentede pakker

Dersom du unnlater å hente pakken på postkontoret vil vi belaste deg et gebyr på kr 300,- inklusiv merverdiavgift for uavhentet forsendelse. Dette for å dekke våre fraktkostnader tur /retur, og våre lagerhåndteringskostnader. Du vil motta en faktura fra oss på dette beløpet, ved forhåndsbetaling vil tidligere innbetalt beløp på ordren bli tilbakebetalt i sin helhet.

13. Undersøkelse

Etter at du har mottatt produktene bør du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten eller om produktene ellers har feil eller mangler.

Ved eventuelle mangler, ta straks kontakt med kundeservice som vil hjelpe deg med å rette opp feilen.

Hvis produktet er skadet under transport må du ta vare på emballasjen og produktene, og levere dette på Posten. Der vil du få et returskjema som må fylles ut, og varene må sendes tilbake til oss sammen med skjemaet. Vi kan ikke sende ut ny vare før dette er gjort, da dette er transportskade, og ingen reklamasjonssak.

14. Reklamasjon

Dersom produktene har mangler kan du etter omstendighetene kreve retting, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Mangelen må være vesentlig før heving kan foretas.

Mangelen må foreligge når du får produktene i din besittelse. Mangler du oppdager innen seks måneder etter at du fikk produktene, skal imidlertid normalt regnes som en mangel som har oppstått før du fikk produktene.

Melding om mangler ved produktene overbringes oss, av bevishensyn, skriftlig. Benytt vårt returskjema ved slike henvendelser. Dette må skje innen rimelig tid etter at du oppdaget mangelen og senest innen to måneder. For mer informasjon kan du kontakte oss på telefon 40 60 46 66 eller epost [email protected].

Retursendinger bør være sporbare (f.eks. Posten Norgespakken). Pakker sendt med Postoppkrav eller tjenester som ikke leverer til bedrifter (f.eks. HeltHjem, Meg til Deg e.l.) får vi dessverre ikke hentet, disse blir returnert til avsender av transportøren.

Nytelse.no AS vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner. Vi vil også skriftlig bekrefte mottak av varer som sendes tilbake til oss for inspeksjon eller feilretting.

Retten til å reklamere gjelder i to år etter fakturadato, eller fem år dersom produktet er ment å vare vesentlig mer enn to år. Retten til reklamasjon kommer i tillegg til angreretten etter punkt 15.

15. Angrerett

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten gjelder for varer og for enkelte tjenester. Angreretten kan bortfalle i visse tilfeller, disse er spesifisert i siste avsnitt.

Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette. Dersom du ikke har mottatt angrerettskjema enten i ordrebekreftelsen eller ved levering av produktene, utvides denne fristen til tre måneder.

Returneres ikke produktet i tilnærmet samme mengde og stand som når du mottok det, vil vi kunne redusere returbeløpet etter verdiforringelsen bruken av varen har forårsaket.

Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. Eventuell returforsendelse må betales av deg. Vi har risikoen for transporten tilbake til oss, forutsatt at produktene som returneres er forsvarlig emballert.

Retursendinger bør være sporbare (f.eks. Posten Norgespakken). Pakker sendt med Postoppkrav eller tjenester som ikke leverer til bedrifter (f.eks. HeltHjem, Meg til Deg e.l.) får vi dessverre ikke hentet, disse blir returnert til avsender av transportøren.

Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt inkludert porto for forsendelsen til deg, ekspedisjonsgebyr, etc. Tilbakebetaling skal finne sted innen 14 dager etter at vi mottar produktet fra deg eller henteseddel eller produktet er stilt til rådighet for oss.

Produktet sendes tilbake til oss inkludert originalt emballasje, manualer, kabler mv., sammen med angrerettskjema. Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten, fremgår av angrerettskjemaet.

NB! Angreretten gjelder ikke for intim- og hygieneprodukter dersom du har tatt i bruk produktet eller brutt emballasjen. Ved kjøp av dildo, vibrator eller lignende anbefaler vi at du leser nøye på produktarket til varen inne på nettsiden vår. Vi videreselger ikke returnerte produkter, du kan derfor være helt trygg på at produktet du mottar ikke har vært testet/brukt (ref. angrerettloven, paragraf 22, del G).

Kontakt oss gjerne på telefon 40 60 46 66 eller epost [email protected] ved påberopelse av angrerett, eller dersom du har spørsmål rundt dette.

16. Åpent kjøp

Nytelse.no har åpent kjøp i 365 dager. Denne tjenesten har samme begrensninger som Angreretten, det vil si at produktet må være uåpnet og ubrukt. Dersom du ikke ønsker å beholde varen innenfor gyldighetsperioden returnerer du den til oss som ved angrerett (se punkt 15).

Mer informasjon om åpent kjøp finner du her

17. Garanti

Våre garantier innebærer ingen begrensninger i reklamasjonsfristen for varer etter forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsfristen er to år etter fakturadato, eller fem år dersom varen er ment å vare vesentlig mer enn to år. Se punkt 13 for mer informasjon om reklamasjon.

Alle eventuelle garantier gitt av produsenter eller leverandører gjelder i Norge.

18. Personopplysninger

Nytelse.no AS behandler i utgangspunktet bare personopplysninger du oppgir til oss, og som er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser overfor deg.

I de tilfeller hvor vi også behandler personopplysninger til andre formål, for eksempel for å sende deg informasjon om tilbud etc., gjøres dette bare når du har samtykket til det. Før du samtykker skal du være informert om hva opplysningene skal brukes til og av hvem. Du vil når som helst ha mulighet til å trekke tilbake dette samtykket.

Nytelse.no AS kommuniserer elektronisk med våre kunder. Du vil alltid få muligheten til å reservere deg mot fremtidig kommunikasjon.

Vi forbeholder oss retten til å be om personnummer for å kunne kontrollere kredittverdighet ved kredittkjøp.

Personopplysninger blir kun utlevert hvis du har aktivt samtykket i det, når det er nødvendig for å få gjennomført en avtale med deg eller i lovbestemte tilfeller.

Dersom du har spørsmål om personopplysninger knyttet til deg, eller ønsker å gjøre bruk av dine rettigheter til retting, sperring, sletting, etc. etter personopplysningsloven, kan du kontakte oss via telefon 40 60 46 66 eller epost [email protected].

19. Informasjonskapsler

Nytelse.no AS benytter informasjonkapsler (cookies, dvs. små informasjonsfiler i tekstformat) for å ta bedre vare på deg som kunde. Disse informasjonskapslene tar vare på din handlekurv når du blar mellom sidene i vår butikk, og husker generelle innstillinger som innlogging til ”Min Side” og andre steder som krever innlogging med brukernavn og passord.

Nytelse.no AS bruker også informasjonskapsler fra Google for måling av trafikk på våre nettsider. Samtykker du ikke til dette kan du slå av bruken av Informasjonskapsler eller Cookies i din nettleser.

20. Salgspant

Vi har salgspant i de leverte produkter inntil kjøpesummen inkludert renter og omkostninger er betalt i sin helhet.

21. Tvister

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan du bringe saken inn for Forbrukertvistutvalget i nærheten av der du bor. Nytelse.no AS følger Forbrukerklageutvalgets avgjørelser. Alle tvister skal løses etter norsk rett. Bringes saken inn for domstolene, skal den avgjøres i ditt (kjøperens) verneting, det vil normalt si i nærheten av der du bor.

22. Lover og regler