Få pakken samme dag med Instabox - Nytelse.no
Velg en kategori fra listen
Populære sider
 
Bestill innen kl. 15:00 så sender vi pakken samme dag!
Få pakken samme dag med Instabox

Få pakken samme dag med Instabox

Instabox er en frakttjeneste som tilbyr lynrask levering til smarte skap, ofte samme dag som du bestilte varene! Et av våre fokusområder er raske og anonyme leveranser, og vi er glade for å kunne tilby Instabox til våre kunder. Instabox gir deg nøyaktig leveringstidspunkt til ditt skap, slik at du vet akkurat hvor lang tid det tar og akkurat når du kan hente pakken din.

I samarbeid med Instabox tilbyr vi levering samme dag ved bestilling før kl. 12.00 på hverdager. Ditt nærmeste skap vil stå på et sted med sjenerøse åpningstider og praktisk beliggenhet - slik at du slipper køer og omveier. Du henter pakken 100% anonymt, alt du trenger er PIN-koden du får på SMS så går resten av seg selv! Du kan selvfølgelig også bytte skap underveis med et enkelt tastetrykk.

Instabox startet reisen i 2015 i Sverige, og nå benytter over 1 million skandinavere tjenestene deres. Leveransene er 100% fossilfrie, og Instabox bryr seg like mye om pakkene dine som du gjør. Slik skal det bli gode leveringsopplevelser av.

Instabox blir automatisk tilgjengelig ved bestilling hvis du bor innenfor dekningsområdet. Lurer du på noe finner du mer informasjon om Instabox her, du kan også se alle skapene som er tilgjengelige akkurat nå. Instabox setter kontinuerlig ut nye skap, så er du ikke dekket akkurat nå tar det nok ikke lang tid før du også kan få pakker med Instabox.

Instabox Info 1
1
Velg Instabox i kassen når du bestiller.
2
Du får en SMS med sporingslenke og PIN-kode.
3
Du kan hente ut pakken med PIN-koden når det passer – uten å måtte stå i kø.

Spørsmål og svar om Instabox

Jeg kan ikke hente ut pakken min i dag. Hvor lenge blir den liggende?

Pakken din blir liggende i boksen i tre dager (helgedager regnes som halve dager). Etter tre dager hentes pakken din tilbake til Instabox, og innen 10 dager kan du bestille ny utkjøring til samme eller et annet smart skap, uten at det koster noe ekstra.

Jeg skrev inn feil telefonnummer, hva gjør jeg nå?

Ikke noe problem! Send en e-postmelding til Instabox fra adressen du brukte da du foretok bestillingen, så endrer de telefonnummeret. Eller bare svar på bekreftelsesmeldingen Instabox sendte deg på e-post.

Pakken er fremme, men jeg har ikke fått noen PIN-kode. Hva gjør jeg?

Det mest sannsynlige er at du har kommet i skade for å oppgi feil telefonnummer. Send Instabox riktig nummer fra e-postadressen du brukte ved bestilling, så ordner de det for deg.

Leveringstiden er endret – hvorfor det?

Leveringstiden beregnes ut fra hvordan bilene til Instabox kjører. Iblant kan det være mye trafikk, veiarbeid eller andre ting som gjør at kjøringen tar lengre tid. Hvis du klikker på lenken du fikk på SMS ser du pakkens beregnede leveringstid, som oppdateres hvert minutt.

Jeg vil gjerne bytte Instabox. Går det an?

Klikk på lenken i en av SMS-ene fra Instabox så kan du enkelt endre uthentingssted. Dette kan du gjøre helt til pakken blir lagt i bilen for utkjøring, dvs. et par timer før den beregnes å være fremme.