Leveranser og returinformasjon - Nytelse.no
Velg en kategori fra listen
Populære sider
 
Bestill innen kl. 15:00 så sender vi pakken samme dag!
Leveranser og returinformasjon

Leveranser og returinformasjon

Vi er opptatt av å gi deg som kunde den beste mulige opplevelsen, derfor har vi fokus på raske og anonyme leveranser og god kundeservice. Her finner du mer informasjon om våre leveranser, samt hvordan du går frem dersom du skulle ønske å returnere en vare.

Leveranser fra Nytelse.no AS

Så fort du har lagt inn en bestilling vil vi starte prosessen med å pakke og sende varen(e) til deg. Du vil få en automatisk ordrebekreftelse på epost når bestillingen er mottatt, og en leveringsbekreftelse med link til pakkesporing når vi sender pakken til deg. Du kan til en hver tid sjekke status og spore pakken din på Min side.

Varer som ikke er på lager vil bli ettersendt uten ekstra fraktkostnader, du vil få beskjed dersom det oppstår forsinkelser ved leveringen. Du har rett til å heve kjøpet, kreve erstatningsvare eller kreve fullføring av din ordre om vi ikke klarer å levere varen innen avtalt tid.

Fraktkostnader

Du som kunde må dekke frakten fra oss til deg dersom ikke annet er oppgitt. Standard fraktpris er pr. i dag kr 79 for Posten Klimanøytral Servicepakke og HeltHjem Ekspress, med et tillegg på kr 79 dersom du ønsker å betale med Postoppkrav.

Uavhentede pakker

Dersom du unnlater å hente pakken på postkontoret vil vi belaste deg et gebyr på kr 300,- inklusiv merverdiavgift for uavhentet forsendelse. Dette for å dekke våre fraktkostnader tur /retur, og våre lagerhåndteringskostnader. Du vil motta en faktura fra oss på dette beløpet, ved forhåndsbetaling vil tidligere innbetalt beløp på ordren bli tilbakebetalt i sin helhet.

Falske bestillinger

Falske bestillinger eller forsøk på svindel vil bli politianmeldt.

Returinformasjon

Dersom du ønsker å returnere varer til oss av ulike grunner må du først lese gjennom instruksjonene under. Her får du forklart hvilke muligheter du har for retur, og hvordan du går frem for å returnere varer slik at du sikrer raskest mulig behandlingstid.

1. Angrerett og åpent kjøp

Etter lov om angrerett har du full returrett innen 14 dager fra mottak av varen. Du trenger ikke oppgi noen grunn for retur, varen må leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde som du mottok den. Kontakt oss gjerne på telefon 40 60 46 66 eller epost kundeservice@nytelse.no ved påberopelse av angrerett, eller dersom du har spørsmål rundt dette.

Vi har i tillegg åpent kjøp i 365 dager med samme betingelser som ved angrerett. Se spesielle begrensninger ved angreretten for intimprodukter under, og følg samme fremgangsmåte som ved angrerett hvis du ønsker å returnere en vare gjennom åpent kjøp.

Benytt vårt angrerettskjema ved retur innen angrefristen eller åpent kjøp

NB! Angreretten gjelder ikke for intim- og hygieneprodukter dersom du har tatt i bruk produktet eller brutt emballasjen. Ved kjøp av dildo, vibrator eller lignende anbefaler vi at du leser nøye på produktarket til varen inne på nettsiden vår. Vi videreselger ikke returnerte produkter, du kan derfor være helt trygg på at produktet du mottar ikke har vært testet/brukt (ref. angrerettloven, paragraf 22, del G).

2. Reklamasjon og defekte varer

Dersom produktene har feil eller mangler kan du etter omstendighetene kreve retting, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Mangelen må være vesentlig før heving kan foretas.

Melding om mangler ved produktene overbringes oss, av bevishensyn, skriftlig. Benytt vårt returskjema (se under) ved slike henvendelser. Dette må skje innen rimelig tid etter at du oppdaget mangelen og senest innen to måneder. For mer informasjon kan du kontakte oss på telefon 40 60 46 66 eller epost kundeservice@nytelse.no.

Benytt vårt returskjema for reklamasjonssaker

3. Garanti

Våre garantier innebærer ingen begrensninger i reklamasjonsfristen for varer etter forbrukerkjøpsloven. Alle eventuelle garantier gitt av produsenter eller leverandører gjelder i Norge.

Benytt vårt returskjema for garantisaker

Tilbakebetaling

Du har rett til å få tilbakebetalt hele kjøpsbeløpet inklusiv frakt innen 14 dager dersom du velger å heve kjøpet (se lov om angrerett). Regelen gjelder fra den dagen vi mottar henvendelsen fra deg. Dersom vi foretar omlevering eller tar tilbake en vare ved reklamasjon, vil eventuelle fraktkostnader tilbakebetales innen 14 dager fra vi har mottatt den reklamerte varen.

Slik returnerer du varer til Nytelse.no AS

Fyll ut vårt retur- eller angrerettskjema og legg det sammen med varen(e) slik at vi får skjemaet og varen(e) samtidig.

Retursendinger bør være sporbare (f.eks. Posten Norgespakken). Pakker sendt med Postoppkrav eller tjenester som ikke leverer til bedrifter (f.eks. HeltHjem, Meg til Deg e.l.) får vi dessverre ikke hentet, disse blir returnert til avsender av transportøren.

Returen sendes til:

NN AS
Bentsrudveien 1B
3083 Holmestrand

Merk pakken med "RETUR".